یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
نماز جمعه خارگ به روایت تصویر

حوزه/ حجت الاسلام کارگر گفت: مقاومت به حالت انفعال نخواهد رسید، بلکه تلاش برای زدودن طاغوت و استکبار را تقویت و بیشتر خواهد کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر، امام جمعه جزیره خارگ، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲، اظهار، داشت: ابتدا از همه رزمندگان اسلام به ویژه برادران سپاه و ارتش، شورای امنیت ملی که با عملیات وعده صادق دو از کیان ملت ایران در برابر صهیونیست دفاع کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: مردم ما امروز در مصلی تهران به پای بیانات امام خامنه‌ای نشسته‌اند و ولایت‌مداری خود را بار دیگر با اعتقاد به تولی و تبری فریاد خواهند زد.

حجت الاسلام کارگر ابراز داشت: اینکه در شرایط فعلی رهبر معظم در وسط میدان هستند یعنی ملت ایران در میدان مبارزه، حماسه‌سازی می‌کند و انسان انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام در برابر کفر خسته نشده است.

وی بیان کرد: لذا صدای لبیک ولایت مداری مان را در کنار دیگر نمازگزاران جمعه در سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رسانیم.

خطیب نماز جمعه خارگ گفت: رهبرا، ما ملت تاریخ‌ساز تا پای جان مانند شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله با شما تا آخر ایستاده ایم و امروز تجدید عهد می‌کنیم (لبیک یا خامنه‌ای) امروز ما برای حرکت به سمت رشد و آبادانی و رسیدن به قله‌ها باید به مولفه قدرت جمعیت جوان و تربیت و پرورش دینی توجه ویژه کنیم.

حجت الاسلام کارگر اظهار داشت: تربیت کودکان شجاع و افتخارآمیز و حماسه ساز از دامن مادرانی است که در جنگ فرهنگی میدان داری کنند و مرعوب دشمنان نباشند.

امام جمعه جزیره خارگ عنوان کرد: پدران تلاشگر با حضور در میدان‌های حماسه ساز در تربیت نسل‌ها کوشا باشند.

وی یادآور شد: شهادت سیدحسن نصرالله، سختی دارد ولی بی‌شک برکاتش بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام کارگر افزود: این شهادت بشارت است بر اینکه بدون شک شاهد بالندگی بیشتر مقاومت خواهیم بود.

امام جمعه جزیره خارگ تصریح کرد: به همین جهت رهبر عزیزمان این بشارت را در پیام تسلیت شهادت بیان کردند که با شهادت سید، مقاومت نه تنها از میان نخواهد رفت، که به برکت خون او و دیگر شهیدان این حادثه، استحکام بیشتر خواهد یافت.

حجت الاسلام کارگر افزود: مقاومت به حالت انفعال نخواهد رسید، بلکه تلاش برای زدودن طاغوت و استکبار را تقویت و بیشتر خواهد کرد.

وی یادآور شد: هم رژیم اسرائیل و هم حامیان آنها مانند آمریکا و انگلیس تنبیه خواهند شد و تنبیه آنها به خروج ذلیلانه از غرب آسیا خواهد بود.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: همان‌طور که خون سیدالشهداء علیه السلام از سال ۶۱ هجری تا الآن، و از الآن تا ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف، بیدارکننده، تحرک‌بخش و انگیزه‌آفرین است، خون شهدای مقاومت نیز بیدارکننده است.

وی بیان کرد: نمی‌شود به شیطان و طرفدارانش اطمینان داشت. انتظار رحم و مروت از صهیونیست متعفن و آمریکای خبیث نباید داشته باشیم.

امام جمعه خارگ افزود: اگر عزیزی یا همکاری در بین ما باشد و راهکار حل مسائل را در رابطه با جهان خواران می‌بیند، تصاویر قطعه قطعه شده کودکان مظلوم غزه و لبنان را به او نشان بدهید و بگویید شهید سید حسن نصرالله بر تک به تک انسان‌ها حق دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha